martes, 8 de diciembre de 2009

La web 2.0




Aquesta web és la que ha permés que, a part d'obtenir informació d'internet, puguis compartir els teus coneixements penjant-los a la web perquè la gent els pugui visitar.


Aquesta web és la representació de la gran evolució que ha tingut internet dença que es va crear. És, segons el meu punt de vista, el veritable internet, ja que a deixat de ser una simple xarxa d'on recol.lectar informació per poder criticar, opinar, pujar documents, reflexións, coneixements, etc. és una nova forma d'expressió, de comunicació.


Jo realment sabia de l'existència de totes aquestes pàgines web on es pot fer tot això i també sabia que podies crear una pròpia pàgina personal, tot i que mai he sapigut com fer-ho, però el que no savia és que existís això al que anomenem la web 2.0 que és el que mou tot aquests vincles de transmissió de la informació. Potser és que encara no controlo del tot aquestes coses, o potser és que soc una ignorant de la tecnologia, però pel que veig cada dia vaig omplint el meu cap de coneixements i els vaig representant en aquesta gran web 2.0 com per exemple aquí al blog, al facebook, etc.


Aquí hos afegeixo un enllaç d'una pàgina en la que ens ve donada molta informació i característiques de la web 2.0:

No hay comentarios:

Publicar un comentario