jueves, 31 de diciembre de 2009

Entrada final d'assignatura

Per començar Bon Nadal i Feliç Any nou per a tothom!!

Jo, realment no tenía ni idea de qué aniria aquesta assignatura. Jo sabía que sería algo d'ordinadors però com que jo d'ordinadors només controlo lo mínim, doncs no sabía ben be el que fariem,

Tot s'ha de dir, i jo el primer dia em vaig quedar una mica traumatitzada amb tot el que s'havia de fer. Però la veritat és que el que hem va semblar més difícil era accedir a l'ordinador i fer totes aquelles coses que vam fer el primer dia, la resta de dies ja més o menys vaig acabar sabent tot el que s'havia de fer i la veritat és que l'Adriana ens ho ha anat deixant tot molt clar i molt pautat.

Jo crec que he aprés molt en aquesta assignatura, tot lo de la web 2.0, les lectures que també m'han sapigut explicar perfectament de qué parlem quan anomenem a les coses tecnología, etc.

Per últim vui remarcar que m'ha encantat la pràctica final, que la he disfrutat i crec que a la gent també li ha agradat moltissim fer les seves i les dels demés. Ha estat una bona assignatura, divertida, pràctica i sobretot amb molts coneixements que jo tampoc sabía que aprendría.

Un petonet molt gran per a tothom i que acabeu de disfrutar els dies.


Marta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario